14 april 2021

Urinveisinfeksjon (UVI) igjen

Blir så trøtt og irritert over at jeg flere ganger hvert år skal gå urinveisinfeksjon (UVI). Er noe fritt. For mindre enn 1 måned siden gikk jeg på Furandantin. Ei uke. Men den hjalp svært lite. Igår fikk jeg utskrevet denne da Furandantin var produksjonsstop på og ikke skulle komme inn på over 3 uker. 
Tok første tabletten av 6 igår kveld på denne og 1 i morges. Føles allerde bedre 🙂. Har og passet på å drikke mye mer idag. Lastet ned en app på telefon som påminner meg en gang i timen mellom 09.00 og 21.00 at jeg må drikke. Supert, for da får jeg i meg 2 liter eller litt mer ila dagen. 

Det føles som jeg har gått mer enn vanlig idag og. Har så vondt i bekkenet. Blir liksom aldrig bra fra bekkenløsning kjennes det ur som. Slet jo veldig med det da jeg var gravid med Jennifer,  og den vil liksom ikke forsvinne. Hun er jo snart 6 år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...