23 april 2021

Herlige April måned

Ja, idag har det ikke føltes riktig som den 23. April. Mye snø nesten hele dagen. Ble litt bortskjemt på mandag når det var 11 plus og stor sol hele dagen. Varmt var det jo og da.

I morges da vi gikk til mamma møtte vi på en løs hund, en husky, som sto inntil gjerdet i barnehagen. Gikk sakte og stoppet opp ett par meter fra hunden. Da kom den til meg og tok hodet sitt under min hånd. Og da tok jeg tak i halsbåndet som den hadde på seg. Gikk til nærmeste hus der jeg har sett hunder før. Tenkte at det kanskje var deres. Men det var det altså ikke. De var villige til å ta inn hunden så lenge. Men i det jeg skulle ta bilde av hunden for å legge ut på nettet kom eieren til hunden. Hun ble glad, både for at hunden ikke hadde sprunget så langt og for at den var kontaktsøkende med andre som han tross alt ikke kjenner. Og takknemlig for at vi hadde passet på han. Hun var på tur å ringe politiet. 
Ga henne tipset om å skrive navn og telefonnummer og sette fast på halsbåndet. Så det tror jeg nok hun kommer gjøre.

Fikk forresten svar på andre innsending idag og fikk bestått. Fikk en femmer. Noe jeg aldrig har hatt før.
Litt stolt over meg selv faktisk 🙂. Har nesten lest ferdig for å gjøre oppgavene til innsending 3 og 🙂. Effektiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...