16 september 2020

Vondt i foten idag 😞

VÃ¥knet klokken 05.30 av at foten verket. Er i hÃ¥lfoten jeg har hatt vondt i hele dag. Tror jeg har sovet litt rart med foten pÃ¥ en eller annen mÃ¥te. SÃ¥ idag har jeg ikke gjort mye. Slappet av og halvsovet mer eller mindre hele dagen. Godt det. 
Ungene er sÃ¥ veldig forestÃ¥ende 😊. Er sÃ¥ stolt av dem ❤. Henrik fÃ¥r gjøre det meste i huset. Ikke lett for han med hans hÃ¥nd. Men det gÃ¥r.
Jennifer har vært hjemme igÃ¥r og idag. Hun blir hjemme resten av uka. Hun er forkjølet nÃ¥ igjen. Tett i nesen. Men egentlig i fin form. Og sint for at hun ikke fÃ¥r gÃ¥ til barnehagen. 

Ringte Kanebogen skole idag og spurte ang prøvedager der for guttene. Hun sa hun skulle ringe tilbake til meg, men har ikke hørt noe. SÃ¥ i morgen skal jeg ringe Ã¥ høre hvordan man gjør for Ã¥ bytte dit. De gleder seg mye sier de. De har jo venner der og sÃ¥ det blir nok bra. 
Største forskjellen er jo at de da fÃ¥r lekser, men er jo ikke dumt da de jo fÃ¥r nok av det nÃ¥r de begynner ungdomsskolen. Kan være bra om de blir vant. 
Men en ting er da sikkert at Montessori har vært bra for guttene. 

Jennifer er jo fast bestemt på at hun skal på Kanebogen skole sammen med sine venner fra barnehagen. Og da er det jo greit å ha guttene der og. Da kan jo de ta med seg Jennifer hjem om hun ikke skal på SFO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...