10 september 2020

Forstuet fot

Slik ser min fot ut idag. Trampet skjevt i ei trapp igår. Var ikke noe godt og trø på foten etterpå. Ble både kvalm og svimmel direkte etterpå. Men det gikk over da jeg fikk komet meg hjem og lagt meg på sofaen ei stund. Godt det. Tok en Paracet som hjalp mot den verste verken. Fikk og lånt ett par krykker. Men da Paraceten sluttet å virke og det gjorde like vondt som før så dro jeg til legevakten. 
Der møtte jeg en vekter som stilte spørsmål og covid-19 symptomer. Og om jeg hadde bestilt time. Da det var klart fikk jeg sette meg på venterommet. 

Satt nesten 1 time der før jeg kom inn og fikk snakket med en lege. Hun sendte meg på røntgen. De tok 5 eller 6 bilder av ankelen og foten. 

Da de ikke kunne se noe brudd fikk jeg denne for å støtte opp foten. Den skal jeg bruke noen dager når jeg går. Føles ut som den hjelper faktisk 😊. Føles i hvertfall bra ut med støtte. 

De skulle se på bildene på møte i formiddag og hun sa at om de så noe annet så skulle de ringe meg. Og hørte jeg ingenting så var det "bare" kraftig overtramp.
De har ikke ringt 😊.

Nå håper vi bare at det går fort rett vei. At det fort blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...