12 juli 2016

Upptar bloggen igen.

Nu är det på tiden att jag upptar min blogg igen.
Har hänt mycket sedan sist jag skrev här inne. Den norska bloggen har jag lagt ner. Så nu kom jag plötsligt att tänka på denna igen.

Vet ej hur aktiv jag kommer vara men ska försöka få ner ett inlägg varje dag. Men med 3 barn hinner man ju inte riktigt med alltid.

William Henry Marinius har hunnit bli 6,5 år och är färdig med första klass och är så klar för andre klass i skolan nu. Eller ja, skolan börjar 22 augusti igen.

Vincent Alexander är 5,5 år och klar för förste klass nu i augusti.

Jennifer Elise är 13 mnd nu och ska vara hemma med pappa i 1 år till innan det är tid för förskolan för hennes del.

Pojkarna är världens godaste och snällaste storebröder. De passar på henne och kommer om hon skriker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...