12 februari 2013

Tisdag

Ledig och tar hand om lite hushållsarbete, mest tvätt då. Men det måste ju göras det med. Ska tömma torktumlarn och slänga in lite ny tvätt till tork. Otroligt gott med torktumlare, hade aldrig fått undan lika mycket tvätt då, trots att den tar ganska lång tid.

Idag är jag frusen. Vaknade inatt och frös. Var tvungen att dra täcket över huvudet för att få värmen upp igen. Drog jag täcken av huvudet så frös jag igen.....Tror jag sov med täcket över huvudet rästen av natten. Inte kul. Vet inte om jag håller på att bli dålig. Är ju lite småförkyld och ont i halsen, men inget värre.

Ser på tv och jag fattar inte hur någon kan välja materiella ting, mest skräp, framför sin egen familj. Helt sjukt ju.

Idag slipper jag laga middag då jag lagade så mycket igår att vi har det idag med :-). Inte dumt, bara att värma upp. Brukar göra så ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...