18 februari 2013

Ny vecka

Ja, idag är det måndag och vi påbörjar vecka 8 redan.....Det går fort nu. Är fint väder och jag sitter här med ont i magen.....
Har lite telefonsamtal jag måste ringa idag.....Har jobb tisdag och torsdag denna vecka vad jag vet.

Barnen är på dagis.

Igår kom de till mig i köket och sade: -Mamma, kaste mokk. Kasta napp. Så jag "Kastade" dem (lade bort dem). Trodde det skulle bli problem och mycket vakentid i natt. Men Vincent sov hela natten och William vaknade bara 2 gånger och frågade efter napp.....Så nu hoppas vi att det är färdigt med det för all framtid. Förra gången de slutade så blev de ju sjuka och då var ju nappen enda medicinen. Nu får de hålla sig friska...De har ju varit friska några veckor nu :-). Peppar, peppar. Men man ska aldrig säga aldrig. William är ju snorig och hostar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...