07 februari 2013

Jobb hela veckan

Ja, helt underbart är det fast jag är trött....Har inte jobbat en hel vecka sedan långt innan jag blev gravid med William ju. Känns dock lite konstigt. Fast roligt då jag trivs så gott på det dagiset. Ska jobba måndag och fredag också. Sen vet jag inte så mycket mer....Men det blir nog säkert mer ändå....:-). Det gör mig inte något.
Henrik trivs gott där.....:-). Han har snart gjort sin första vecka där. Ja, tänk vad fort dagarna går når man jobbar på dagis. Det händer ju saker hela tiden. Man kommer dit och plötsligt så är arbetsdagen över och man kan åka och hämta barnen på dagis och hem och laga mat för att sen leka med barnen innan de ska sova.....Så går dagarna. Men det vet ju alla som har barn. Det är så mycket man skulle vilja göra med barnen, men man orkar helt enkelt inte och har inte tid för något heller.

I morgon ska jag jobba med och barnen ska ha maskerad på dagis :-). Har gjort egna kostymer till dem i år:-). Helt enkelt dock, men så länge de inte klagar över det så är det ju bra. De kommer nog få roligt. De kommer få korv med bröd till lunch. Det blir nog hur bra som helst....

Har inga störra planer för helgen. Vi tar det nog som det kommer. Lite städning blir det nog, men det tar ju inte hela helgen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...