04 april 2009

Länge sen nu.....

men här kommer ett inlägg.
Har ju egentligen inte hänt så mycket sen sist annat än att magen växer och blir större för varje dag. Jag är nu i vecka 11 (10+3).
På måndag ska vi träffa BM igen för ett andra samtal. Då kommer de att ta lite blodprov. Skulle egentligen lämnat urinprov också, men eftersom jag äter penicilin mot UVI så är det ingen ide, så jag ska lämna ett efter påsk i stället.

I morgon ska vi i 6-års kalas:-) Det ska bli kul, pojkens föräldrar har gjort en pinata som barnen ska få roa sig lite med:-) Ska ta kort i alla fall. Var inne hos dem igår, så jag fick också vara med att måla den lite. Ska bli roligt att se pojkens ansiktsutryck när han får se pinatan. När han fyllde 4 år så var han med sin pappa i El Salvador och där hade de en pinata:-) Och han pratar mycket om den, och nu vet han inte om att de har gjort en till honom:-) Och den är fylld med godis:-)

Ja, jag ska ta massa kort, jag lovar:-)

1 kommentar:

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...