02 februari 2013

En trött lördag

Jag har varit otroligt trött idag, men vi här ändå fått gjort lite. Åkte till mina föräldrar på förmiddagen och sen åkte vi hem igen så Vincent fick sova lite. Sen åkte vi till Amcar klubben på lördagskaffe. Det var våfflor och korv och kakor och lite annat där. Barnen åt våfflor så jag trodde de skulle få världens magknip. Sen så åt de korv och lite godis. De sprang runt och hade det jättekul där inne.

Här snöar som bara den, har snöat hela gårdagen och hela dagen idag. Men nu räcker det tycker jag. Det är tillräckligt med snö nu. Räcker länge.

I morgon hoppas jag man är lite piggare, har ju trots allt en del tvätt att ta hand om, samtidig så hoppas jag på fint väder så man kan vara ute och leka med barnen.

Har också fått hjälpt Henrik med en presentation av honom som ska hängas på dagiset så föräldrarna kan läsa och kanske lära känna honom lite. Ja, det är ju till praktikplatsen han ska vara på. Lade med en bild på honom och barnen där. Det känns kanske bättre för vissa föräldrar när de ser att han har två små själv.

Själv så vet jag ju bara om jobb på tisdag nästa vecka, men det blir säkert fler dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...