13 januari 2013

Två väldigt trötta killar.

Ja, efter att ha varit på nyårsfesten på dagis (vilket var kul) så är det två stycken som sover gott på var sin soffa :-). Vill ju helst inte att de ska sova nu, men vad gör man inte....Får bli en lite senare kväll i kväll då. De brukar ju lägga sig mellan 19 och 20 annars, de är ju uppe tidigt ändå. I morgon är det vanlig dag på dagis för barnen igen. De vill ju åka dit och blir ju överlyckliga och jublar när vi säger att vi ska dit. Då ska de leka med både den ena och den andre.....hehe...

Ja, festen var kul, barnen hade hur kul som helst och sprang runt och busade järnet med de andra barnen.
För en gång skull hade jag med mig kameran dit :-), så nu ska jag bara få tummen ur och få lagt in bilderna på datorn.....

Idag blir det köttfärspaj till middag.....Gott ska det bli :-). Paj med sallad till :-).

Så underbart gott att barnen är friska nu så vi kan återgå till det vanliga.
Annars så har det varit en lugn helg. Åkte till mina föräldrar en sväng på förmiddagen, barnen älskar ju att vara där :-).
Har färgat håret.....svart. Blev nästan lite för mörkt så det är frågan om jag ska färga om det i en lite ljusare nyans någon dag. Jag blir så blek om jag har för mörkt hår. Och nu när vi inte har någon sol heller så hjälper det lite att vara ute för färgens skull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...