23 januari 2013

Jobbat

Ja, idag har jag jobbat. Gott att få jobba lite när barnen är på dagis och Henrik är på kurs. Tråkigt att bara gå hemma själv. Fast man får ju ändå gjort saker som man inte riktigt hinner med när barnen är hemma. Eller rättare sagt. Det går mycket fortare och lättare att göra vissa saker när barnen inte är hemma ;-)

Idag har det snöat hela dagen med. Inte blåst så väldigt mycket. Men nu är vinteren här för att stanna en stund tror jag.
Barnen sover gott sen en timme tillbaka :-). De var trötta. Ja, det är ju jobbigt att vara på dagis. Idag jobbade jag till 13:30. Sen så hämtade Lena mig på jobbet och vi åkte till dagis och hämtade barnen. Gott för barnen att komma hem lite tidigare idag då det blir senare i morgon och fredag då Henrik slutar kursen 15:30.

Tittar på Idol 2013......Det är kul att se när vissa tror de är så duktiga och inte kan ta en ton och blir skitsura när de får dålig kritik.....Hahaha

Vet inte om jag ska jobba i morgon....De ringer väl gissar jag i morgon om de behöver mig någonstans. Det brukar de ju göra. Och nu när barnen är friska med så är det ju lättare att kunna tacka ja till jobb. Beror ju lite på var det är någonstans med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...