24 januari 2013

Jobb idag med

Blev uppringd från Manpower i morse när vi var och lämnade barnen på dagis. De frågade om jag kunde jobba på dagis idag och jag frågade vilket dagis. Fick då två alternativ. Jag valde ju det ena som jag redan har varit och jobbat i. De blev ju glada när jag berättade det och då frågade de om jag kunde jobba i morgon. Och det kan jag ju självfallet :-).

Idag har det kommit mycket snö. Var ute och skottade lite lätt en gångväg bara så vi lättare ska komma fram i morgon.....För en liten stund sedan var det ett väldans väsen utanför. Då kom en granne längre bort i gatan med sin fyrhjuling med en liten plog på och plogade utanför oss :-). Snälla grannar man har :-). Känner dem egentligen inte heller. De har en pojk på 10 eller 11 år som brukar vara med att leka med oss ute.

Trött som bara den idag. Borde ju egentligen bara lägga mig tidigt idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...