05 december 2012

Jobb!

Ja, idag har jag varit ledig, men i morgon och fredag är det jobb igen :-). Kul är det.
När de rinde från Manpower så sade de att de var väldigt nöjda med mig där och att de gärna ville ha mig tillbaka dit. Och jag tycker ju det känns väldigt bra det eftersom jag trivs jättebra där :-). Skickade in en söknad till en assistenttjänst där borta. Får se vad som händer. Sista ansökningsdagen är den 11, sen så är det väl att vänta på att jag får höra något. Hoppas hoppas. Kan ju vara en fördel eftersom jag är vikarie där. Men det är frågan om de inte heller vill ha någon med utbildning trotts att det stod att antingen ville ha någon med utbildning eller erfarenhet från dagis. Och jag har ju bara erfarenhet från dagis. Men det funkar så fint där med personal och barn:-).

Idag har vi, eller rättare sagt min mamma, köpt vagnpåse till Vincents vagn som han sover i på dagis. Så nu ska han nu hålla sig varm när han sover:-).

William och Vincent håller på med julpyssel och hemlisar på dagis. Spännande att se vad de gör. De lagar julklappar och julpynt som de får ta med hem sen :-). Kul.
Sen så ska det vara föräldrakaffe på lucia på Vincents avd. Det måste vi ju få med oss.

Jo, på lördag ska vi på kalas med. En grannpojke fyller 6 år:-).

Har lånat ut min kamera till en kusin som skulle göra ett reportage för tidningen här uppe. Hon skriver mycket för dem :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...