07 december 2012

Fredag

Ja, idag är det fredag och helg....Vad kul det är att säga helg och vara hemma när man jobbar :-).
Idag kom dagiskorten :-) Verkligen jättefina kort :-). Måste få beställa lite fler då det var så få av dem i syskonpaketet....

Idag innan jag slutade jobbet och skulle åka hem så sade de till mig att när de ringer Manpower och behöver vikarier så frågar de efter mig :-). De är så väldigt nöjda med mig där borta :-). Hoppas jag kan få den tjänsten jag sökte där. Det är ju bara ett halvår, men det är ju ändå 100%.

I morgon är det ju lördag och kalas på eftermiddagen. Fick köpt present idag till killen.

Barnen somnade ganska fort idag. Gott det. Och vi tittar på Norske Talenter :-). Det är final.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...