15 september 2012

Underbar dag

Ja, dagen idag har varit underbar:-) Bara lite småtrotts på förmiddagen då vi var hos mina föräldrar. Men när vi kom hem så somnade William på soffan och sov en stund och vi väckte honom när vi skulle äta lite lunch. Vincent somnade vid matbordet. Så han sov en god stund. Fram till middagen.....Så åt vi och efter det klädde jag på barnen och tog med dem ut. Henrik var då på jobbet. Vi tog en promenad upp till dagiset här ovanför.....Tänkte prova hur det var att gå vid vägen med dem, och det var inga som helst problem. De var så snälla och lyssnade på mig när jag sade till dem att stanna.
Så fick de leka lite där uppe och sen så gick vi hem och de fick cykla lite innan vi gick in och de fick kvällsmat och lördagsgodis och barnprogram. Sen så var det bad och sängen. Så nu sover de så gott.

Nu inväntar jag Lena som ska komma och hålla mig med sällskap innan hon ska åka till jobbet. Hon jobbar natt. Sen så slutar Henrik jobba kl 22.

Hoppas på en lika bra dag i morgon:-). Är så mycket trevligare och roligare när barnen inte trottsar:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...