20 april 2012

70 ÅR

Ja, idag blir min älskade pappa hela 70 år. Hipp Hipp Hurra för honom:-)
Vi ska åka dit och äta tårtor....De har gjort smörgåstårta:-) Mums Filibaba....


Dagarna här i huset startar före 6 som vanligt, då barnen vaknar och tycker det är dags att kliva ur sängen. Ja, William kliver ju ur sin egen säng och kommer och väcker mig......Sovmorgon, vad är det? Ja ja, det kommer väl dit när man får slita upp barnen ur sina sängar för att få iväg dem....hehe....
Nu får man ju hela dagarna med sig.
Prinsarna tittar nu på I Drömmarnas Trädgård och myser i soffan:-) Lugnt och skönt är det för tillfället. Frågan är ju bara hur länge de vill sitta still. Och där 1 minut senare så springer de runt på golvet...hehe

Ännu en fin dag idag:-)

I går vid 17-tiden så klädde jag på barnen och gick ut med dem så de fick springa av sig ute. De tyckte det var gott. Odd gjorde gröt, så vi åt gröt vid 18:45 och sen fick barnen bada. Populärt:-) De älskar ju det. Vincent lade jag vid 20:15 og han var helt tyst, somnade direkt.
William lade jag vid 21 och så kliver han ur sängen, går in till Odd och säger Hej och kryper upp i sängen till honom. Gick då ner och flyttade han över till sin säng, gav honom en kopp vatten och stilla var han.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...