13 februari 2012

Vill sova.....

Men just nu är Vincent vaken, så det är väl bara att vänta till han somnat innan man går ner och lägger sig. Annars så får jag ta honom i sängen med mig. Men vill ju att de ska sova i sina egna sängar. Tror dock han somnar snart igen då han är väldigt trött. Ligger nu i sin säng och småpratar eller vad man nu ska kalla det....Han låter, men skriker inte:-). Mys att sitta och lyssna på honom:-)......Och bara för att jag skrev så så börjar han skrika, dock är det bara lite smått klagomål. Blir det mer så måste jag ju bara helt enkelt hämta upp honom så han inte väcker William.

Otroligt att de kan sova när den andre skriker. Speciellt om vi lägger dem samtidigt och de inte vill lägga sig just då trots att de är trötta så somnar ofta den ena medan den andra skriker och vill komma upp......De är så roliga så:-).


I morgon är det Alla Hjärtans Dag......Blir att "fira" det själv med barnen då Henrik inte är hemma. Får väl helt enkelt fira det när han kommer hem. Ja, nu brukar vi ju inte fira det så mycket ändå.

Nej, verkar inte som Vincent vill lägga sig, så jag får väl helt enkelt bara gå ner och lägga mig med honom och hoppas han somnar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...