17 februari 2012

Fredag kväll.....

....och med det så har helgen börjat....Ja, inte för att man märker så stor skillnad på dagarna när man går hemma med barnen. Men alla säger ju i alla fall att det är helg så då får man ju bara lyssna på det;-).

Igår så var vi ju på det berömda torsdagscaféet:-). Var mycket barn där. Kul det:-) Barnen mös som alltid när vi är där. En lite pojke gick fram till Vincent och kramade honom för att i nästa stund putta på honom. Men Vincent höll sig fast mot ett fönster, så han ramlade inte....hehe...De är för roliga de små:-).

Tittar på The Forgotten på SVT1 nu. Vet jag har sett den tidigare men kommer inte ihåg den. Men den verkar spännande i alla fall. Skulle egentligen lagt mig, men tror jag måste få med mig slutet.

Idag har jag haft så förbannat ont i ryggen hela dagen. Som tur är så har Henrik dammsugit och han och Odd skötte nattningen. Det var inte alls dumt att slippa det med tanke på ryggen.
Hoppas den är bättre i morgon så jag orkar lite mer. Känns så jobbigt att man måste kämpa för att lyfta upp Vincent som står och skriker vid benen på mig.


Ja ja, nu ska jag fortsätta titta på filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...