12 januari 2012

Var kul att jobba. Konstigt att leka och busa med andra barn utan att William och Vincent var med. Men det funkade fint. Dagen gick ju fort. Det var otroligt gott att komma hem till mina egna prinsar:-). Saknade dem ju hela tiden. Men de har ju myst och busat med Henrik hela dagen:-). Gott att de kan få lite egentid med pappa.
Tror hon var nöjd med mig där eftersom hon frågade om jag kan jobba onsdag den 18:e och måndag den 23:e januari med. Och det kan jag ju. Ska säga det i morgon när jag åker och lämnar lite papper där så jag får den lön jag ska ha och att de inte drar allt för mycket i skatt.

Ja ja, i morgon blir det ju mys med familjen. Mina bröder flyttar hit för några veckor. Så det blir taco till middag/kvällsmat. Har flyttat in barnens sängar till oss i kväll då mina bröder ska sova i deras rum under tiden de bor här. Måste väl få inhandlat lite mer mat med. Kommer ju gå mer av den varan med. Men det blir nog bra. Barnen älskar ju sina morbröder:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...