10 januari 2012

Jobb!

Ja, på torsdag så ska jag på jobb....De ringde från ett dagis och frågade mig om jag kunde jobba i morgon, onsdag, men det går inte då Henrik ska hjælpa mina brøder med flytten.....Men på torsdag så ska jag jobba. Læmnade mitt nummer i somras till en føreståndare på ett av familjedagisarna. Och idag ringde en från ett annat familjedagis:-). Då blir det ju inte så många barn. Max 6 stycken. Ska bli spænnande att se hur det ær. Har ju jobbat på dagis tidigare, men det har varit kommunala dagis och de ær ju større med många flera barn.

Idag har vi inte gjort så mycket egentligen. Varit och handlat lite bara och sen læmnat tillbaka snøskyffeln som vi lånat av mina førældrar. Måste få køpt en egen....Det har ju snøat hela dagen, inte så mycket men ændå. I morgon ska som sagt Henrik hjælpa mina brøder med flyttlasset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...