11 januari 2012

Har varit en lugn dag. Lade barnen på förmiddagen, men de ville inte sova. Så tog upp dem och klädde på dem så vi kunde gå ut en sväng. Henrik tänkte köra upp bilen, men fastnade, så den står här utanför på sne. Men men, det löser sig nog.
Min storebror kommer och hämtar upp mig och kör mig till jobbet i morgon bitti. Börjar inte förrän 08:30, så det är ju inte allt för tidigt. Fast barnen har ju varit så snälla och gett oss sovmorgon i 3 dagar nu:-). Underbart att få sova till runt 08:30. Bättre hade det ju varit om man kunde lägga sig i tid. Blir inte allt för sent i kväll då man ska upp tidigt i morgon. Måste ju få gjort smörgåsar som jag ska ha med mig.
Har inte jobbat på över 1,5 år. Och då var det ju bara ett par dagar. Annars så har jag ju inte jobbat på 2,5 år. Ja ja, ska bli spännande att se hur det går.

Är gott seg nu, men man kan ju inte lägga sig än;-) Lite tidigt. Så säger man ju varje kväll och sen så blir klockan närmare 00.

Blir nog säkert att vara ute mycket i morgon, gäller att klä sig gott. Tur man har varma kläder:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...