04 januari 2012

En award från Veronica

Tack så mycket =) Så här fint skriver Veronica om mig:
Aina: Vi lärde känna varann då vi var i samma föräldragrupp på bvc. Jag med Theo och hon med sin William. Hon har även en yngre son som heter Vincent. Dem har flyttat till Norge och de är trist att inte kunna ses så som vi gjorde då dem bodde här. Men genom att hon bloggar så följer jag hennes vardag med sin fina familj!



(När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!
Jag skickar denna award vidare till dessa 5 fina bloggare)


Anna: En genomtrevlig 3-barmsmamma som hoppade in i vår föräldragrupp efter att vi lärt känna henne på babycafé och musiklek. En tjej som det är väldigt lätt att tycka om:-).

Pernilla: En tjej som jag har känt sedan högstadiet. Hon har 2 barn, Teodor och Embla:-). Hur god som helst....Hade väldigt mycket kontakt och umgicks väldigt mycket förr, men när man flyttar och gifter sig så blir det ju tyvärr mycket mindre.....Men en tjej att lita på:-).

Hanne: En kusin till mig som är den evige studenten:-). Nej, skämt åsido. En genomsnäll människa som jag ju kännt sedan hon föddes. Hon är duktig på att formulera sig.

Sandra: En tjej som jag lärde känna genom jobbet som personlig assistent. En duktig fotograf och trevlig tjej som älskar sina katter:-).

Fanny: En genomtrevlig tjej och mamma till 2 prinsessor. Alicia och Tindra. En tjej som man lätt tycker om. Hon älskar sina barn och sin man mer än något annat. En tjej som absolut förtjänar det bästa:-). Är glad att jag lärt känna henne....:-)

1 kommentar:

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...