12 december 2011

Wordfeud!

Ja, idag fick jag köpt ny mobil. Så nu har jag också skaffat mig wordfeud. Är jättenöjd med mobilen. Nu gör man ju nästan inte annat än att sitter och wordfeudar:-). Hur kul som helst:-). Fick även köpt mig en varm overall så jag kan ha på mig när vi är ute med barnen och leker i snön:-).

I morgon ska Henrik göra en ny gastroskopi......Inget kul. De som gjort det vet ju vad jag menar. Annars blir det nog en lugn dag. På torsdag är det avslutning på torsdagscaféet. Då blir det även luciafirande. Ska bli mysigt:-). Blir säkert många barn där också. Måste ju klä upp barnen då med:-). Inte precis så man klär upp barnen när man är hemma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...