06 december 2011

Vagnpåsar!

Skulle ju ha köpt vagnpåsar för länge sedan, men det har inte blivit av då de är dyra. Den billigaste kostar ju 600 kronor, men när man ska ha två så kostar det ju en del. Kom då på, efter att ha sett att många syr sina egna, att jag med vill göra detta. Så jag ringde min mamma för att fråga om jag kunde låna symaskinen, och det får jag. Ska hämta den i morgon. Så nu återstår det att hitta ett mönster och sen ett bra slitstarkt tyg att använda. Har ju några gamla täcken liggande som jag kan använda som foder till påsarna.....
Jag är dock inte en som gillar att sy, men just nu föll lusten över mig och det är ju både billigare och roligare att göra de själva. Om man nu får till det:-) Spännande ska det bli att se hur resultatet blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...