25 december 2011

Ungarna hade det så kul igår. Det var hur mysigt som helst med mina föräldrar och bröder. Mycket god mat, inte så väldigt mycket kakor och godis. Men det blir ju aldrig uppätit i alla fall, så det har vi ju redan bestämt sedan tidigare att vi inte skulle ha. Lagar bara sådant som alla äter....

Fick fina julklappar:-) Barnen fick mycket fina leksaker, böcker, kritor och papper, stumpbyxor.......Allt var populärt. Har ju inte fått leka med allt än, men de öppnade ju klapparna i går eftermiddag och vi lade bort vissa saker, så kan vi plocka fram lite då och då.....

Idag kommer mina föräldrar och bröder hit och äter middag igen.....Blev så mycket över från gårdagen, så vi bara värmer upp det...Snabbt, lätt och gott:-).

Idag snöar det som bara den. Men det ska ju komma in oväder igen....Dagmar och Cato heter stormarna denna gången......Blir nog en innedag med lek och bus idag. Barnen måste ju få testa på alla leksaker och måla och rita lite........Måste nog få köpt en ny lekkasse så man får plats till alla leksaker:-).

Trött och frusen är jag. Men man går ju aldrig och lägger sig i tid när man vet att barnen vaknar tidigt. För idag blev det ju ingen sovmorgon.....Men barnen vaknade ju när Henrik gick upp, inte konstigt de var trötta nu heller....Hoppas de sover länge nu så kanske jag kan sova en liten stund. Har ju lite saker som behöver fixas med, men det kan jag ju ta lite senare;-).

Här kommer några småbilder från gårdagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...