11 december 2011

Tidig kväll!

Ja, det kommer nog bli en tidig kväll på mig idag....Barnen har precis somnat. Jag är hur trött som helst och har huvudvärk. Ingen kul kombination, men med lite sömn så försvinner väl förhoppningsvis värken i huvudet.

Idag var det god adventsmiddag hos min lillebror Odd. Han hade gjort julkorv med tillbehör till. Gott att slippa laga mat själv.
När vi kom hem här så var grannen ute med sina barn, så jag och William stannade ute en liten stund. Han hade det hur kul som helst. Får se om vi kanske är ute en stund i morgon med. Beror ju lite på vad det är för väder. Men vi ska i alla fall till affären och handla hem lite saker.

Idag har det snöat som bara den, nu tycker jag det är en lagom mängd med snö. Mysigt är det ju ändå. Kanske ska göra ett par snölyktor i morgon, mys att titta på:-) Kanske man ska göra en snögubbe med William:-) Det hade han nog tyckt om:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...