03 december 2011

Julkortet färdigt

Ja, precis som rubriken lyder så är jag färdig med årets julkort:-) Kul med nya fotoprogram så man kan göra lite olika utformningar på det:-) Nu måste jag bara få tillgång till en skrivare så jag kan få skrivit det ut och skickat till de som ska ha. Och till er andra som nu av en eller annan orsak inte får något i posten så lägger jag ut det här på bloggen. Inte så kul att se det så här tidigt. Men det är ju gott att ha det färdigt redan. För ju närmare jul det kommer, ju mer är det som ska göras och då hinner man ju som oftast inte med.
Och när man tycker det är kul med bilder så vill man ju så gärna dela med sig av det:-). Ja, och inte minst när man har så söta barn som jag har:-).

Henrik är på jobbet. Slutar klockan 22. De ringde efter honom i förmiddags då de hade behov av folk. Så han tackade ju självklart ja. Det är ju mycket pengar att tjäna på det. Apropå pengar så får jag pengar den 16.december istället för den siste. De betalar alltid ut i mitten av månaden i december månad. Och inte nog med det så kommer vårdnadsbidraget för Vincent igång då han fyllt 1 år.....Så det blir ju hur bra som helst ju:-)

I morgon är det ju den 4.december och även andra advent:-) Så nu är det ju inte alls långt kvar till julafton......

2 kommentarer:

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...