16 december 2011

Idag har jag varit ute med barnen medan Henrik jobbat....Han ska jobba hela helgen och har fått en massa extra vakter:-). Hur bra som helst:-). I morgon vet jag inte vad som händer. Blir säkert utgång då med. Barnen behöver det ju, blir nog till att ta förmiddagsvilan i vagnen ute. Det mår de ju bara gott av.

På söndag ska vi till Jysk med mina föräldrar och titta på ett matsalsbord. Vi har stolar, så det är bara bordet som behövs. Henrik har gått och lagt sig. Jag blir nog inte långvarig här. Är trött och man kan ju aldrig gå och lägga sig i tid när man vet att barnen vaknar tidigt. Men som oftast så sover de ju hela nätterna i sina sängar....

Jag gjorde knäck idag:-) De blev goda med hårda.....

Dagens bilder blev inte så bra då barnen hade reflexvästar på sig så reflexen fångar upp all blixt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...