04 december 2011

Barnen sover

Ja, barnen somnade strax före 20:00 idag, underbart för då sover de nog lite längre i morgon bitti:-) Inte alls dumt:-) Annars så har det varit lugnt, har lagat chokladbollar:-)
Jo, mina föräldrar och bröder har varit här en snabb sväng. Det var kul, länge sedan mamma var här. Hon har ju inte sett hur vi har julpyntat då hon legat på sjukhuset i över en månad...Men hon är ganska pigg nu, så det är ju kul:-).

Tittar på Allt för Sverige nu. De är i Lappland och en av deltagarna tittade på en av de svenskar de träffade och säger att hon ser precis ut som hennes mamma.....Tänk om det visar sig att de är släkt med varandra utan att veta det:-) Spännande.

Såg de visade reklam för en ny svensk serie á la Ullared. Men denna heter Nordstan:-) Nordstan i Göteborg:-) Det måste man ju bara få med sig eftersom man varit där så många gånger:-) Och vem vet, kanske man känner igen en eller annan människa där:-) Det börjar på Onsdag klockan 21 på SVT1. Kul:-)

Har gjort en fabriksåterställning på min dator då jag hade fått virus....Men som tur är så har jag en extern hårddisk som jag lade in bilderna på innan.....:-) Så nu har jag kopierat tillbaka dem till den datorn:-) Sen så har jag ju fått lagt in Picasa och lagt in bilderna där med:-)

Jo, jag måste ju säga att William håller på att lära sig prata nu. Det kommer mer och mer olika ljud nu och han försöker härma det vi säger:-) Kul är det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...