05 december 2011

5.december

Idag var det en tidig morgon igen.....Men nu var ju klockan 06:02 innan de vaknade, så en kvart länger idag än igår:-). Dessa barn:-). Ja ja, det ska väl vara så. Inte deras fel att en annan aldrig kan lägga sig i tid så man får sova....

Henrik blev ringd från jobbet och de undrade om han kunde komma på jobb. Ganska gott ändå, om man tänker på pengarna.....Här i Norge betalar man ju bara halv skatt i december månad. Och i tillägg så får man lön 2 gånger i december. Först får man ju som vanligt i mitten av månaden, men även i slutet. Det blir ju så tomt i kassan före jul då det ska handlas julklappar och julmat, så det kan ju vara bra att ha lite att röra sig med när julen är över. Själv så får jag ju barnbidraget och vårdnadbidraget den 16:e istället för den 31:e......

Vincent sover och William är vaken och gör saker han inte ska.....Hade ju hoppats på att han också ville sova samtidigt som Vincent så jag kunde lägga mig samtidigt då jag är otroligt trött. Men icke sa nicke.....De vill ju inte som jag vill.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...