04 december 2011

2:e advent

Dagen startade före klockan 6 i morse. Inte så kul, men man kunde ju inte vänta så mycket när de somnade före 19 i går kväll. I alla fall så fick barnen frukost och tittade lite på tv. Sen så var de trötta så de fick ner och vila i sina sängar, de somnade. Det gjorde vi med.....Så när klockan var 10:30 så vaknade jag av att barnen skrek, då var de vakna. Men jag har ont i ryggen då jag somnade halvsittande i soffan. Gott var det att sova en stund:-)

Händer inte så mycket idag, blir en lugn dag. Henrik är på jobbet nu. Slutar klockan 22. Lena och Jörgen var här en sväng, så William och Jörgen sprang runt och hade det hur kul som helst. Så jag tror William sover gott i natt, han brukar alltid göra det när Lena har varit här med Jörgen:-).

Hoppas de håller sig vakna till 19:00 så jag kan byta på dem då och lägga dem sen efter det......Så kanske de sover länger än 05:45...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...