10 november 2011

William har inte fått några fler koppor vad jag har kunnat se:-) Det är ju bra. Han verkar inte klia något så därför har jag inte börjat smörja honom än.

Vincent vaknade med feber. Hade nära 39 graders feber. Så då är det väl bara att vänta ett par dagar innan det bryter ut på honom med. Fast nu är febern nästan borta. Lite varm än, men inte alls som tidigare. De är vakna än båda två. Har ju inte sovit mycket idag, men de vill inte lägga sig.....Kanske på tiden att trappa ner sovandet för Vincent med nu. William sover ju inte alltid på dagtid. Men ändå så somnar han inte i tid om kvällen. Men nu när de är sjuka så är det ju inte så mycket aktiviteter heller. Det har ju lite att säga med.
Hoppas på en feberfri dag i morgon. Då kan vi ju i alla fall ta med barnen ut en sväng.

Min mamma kommer kanske hit till sjukhuset här i stan i morgon. Lite beroende på ambulansflyget om det går eller inte. Hoppas hoppas. Gott att ha henne så nära att man kan upp och hälsa på henne:-) Fast det blir väl inte mycket med det när man bär runt på vattenkoppsviruset....Men ändå gott att ha henne i närheten.

Kanske dags att försöka lägga barnen nu.

Idag skulle min älskade lillasyster Hilde ha fyllt år med. 34 år skulle hon blivit. Saknar henne väldigt ibland trots att det gått 22 år sedan hon miste livet. Man hade ju velat ha henne här som moster till mina barn, fått se dem växa upp och varit med dem. Passat dem.
Ja ja, hon finns ju alltid i mina tankar.
Här är en bild på Hilde och mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...