20 november 2011

Söndag!

Idag har vi inte gjort så mycket. Har varit hur kallt som helst ute. Min mamma ringde mig så jag åkte upp och hälsade på henne på sjukhuset. Gott att se henne och kunna sitta och prata utan att behöva springa efter barnen. Henrik var hemma med dem.

Barnen sover nu sedan en stund tillbaka. Gott det. Hoppas nu bara att de sover i sina egna sängar hela natten igen:-) Men det återstår ju att se.

Hur som helst. Grattis Jenny och Robert till er lille prins och Oliver, Annie och Elliot till er lillebror. Han är ju bara för söt:-)

Blodpölsa var populärt att få idag. I alla fall tyckte då William och Vincent det. Själv så äter jag inte det. Så Henrik och barnen fick det. Själv så åt jag korv och stuvade makaroner. Ja, barnen fick ju även de det. Men de fick ju smaka lite blodpölsa med.

Får se vad som händer i morgon. Inget bestämt. Kanske kommer vaktmästarn och fixar lite av det som ska göras. Kanske får vi även paket från Canal Digital med boxen och hemnummer....Hoppas på det. Vi vill ha hemtelefon nu. Med det abonemanget så ringer vi ju gratis inom hela norden:-) Det ska bli gott att kunna ringa vänner och bekanta i Sverige som man inte pratat med på länge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...