19 november 2011

Dagis

Ja, nu är det gjort:-) Har lämnat in söknad för barnen till kommunen ang dagisplats. De är så redo för det, även om jag själv kan tycka att de är lite små än, men de är ju inte beroende av vare sig mig eller Henrik längre. Dessutom så behöver de ju få leka med andra barn, fast de leker ju bra ihop. Men det kan ju vara bra för William i alla fall när det gäller talet. Han har ju inte börjat prata än, annat än att han säger Mamma, Pappa, Hej/Heja.....
Vincent äter ju själv nu:-) Stora killen:-) Får ju nästan inte mata honom alls. Men han ska ju göra samma som storebror:-)Duktiga killen:-) Det blir ju endel söl, men vad gör väl det, bara bra när de äter själv för då kan jag ju äta samtidigt utan att tänka på att mata honom:-).

Hoppas de får plats på dagis. Då betyder det ju att jag kan söka jobb och komma mig ut och träffa andra. Annat än på torsdagscaféet, fast det är ju hur trevligt som helst, men det är ju bara 1 dag i veckan.....

1 kommentar:

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...