07 oktober 2011

Dagen!

Det har varit en lugn dag. Inte gjort allt för mycket. Jag har ju ägnat tid åt barnen. Men det har blåst nästan storm ute. Och när barnen inte är helt bra så har jag ju inte alls lust att ta med dem ut i den blåsten.
Mina föräldrar tittade inom en kort sväng. Roligt att se hur glada barnen blir när de kommer:-)

Vi hade ju tänkt åka till Sverige i november/december. Men eftersom vi fick lägenheten så verkar det som vi bara har råd att låta Henrik åka en sväng. Tråkigt, men det är ju viktigt att han får hälsat på Richard. Har ju inte träffat honom sen i maj. Och det är ju några månader det. Är ju viktigt för både Richard och Henrik att träffas. Men till sommaren blir det garanterat en semesterresa till Sverige för vår del. Lite lättare att åka med barnen när man inte behöver ha så tjocka kläder med till dem. Blir ju så dyrt när man ska ha med sig så mycket packning på flyget. Och med två småttingar så blir det mycket kläder om man så bara ska vara borta någon vecka.

Ikväll duschade jag båda barnen samtidigt. Funkar ganska bra faktiskt. Och när jag tvättat dem så tar jag Vincent först och gör i ordning honom för kvällen och under tiden så får William sitta och leka lite med vattnet:-) Det tycker han om:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...