12 september 2011

Babysång...

Ja, idag startade den äntligen. 15 vuxna och barn var det där:-) Hur kul som helst. William var jätteduktig och sprang inte runt något nästan, han satt still nästan hela tiden:-) Det var en mamma som var där med sin bebis som frågade hur gammal William är, hon har tydligen en 2-åring som hon ska ta med nästa gång:-) Kul för William:-) Snart dags att väcka William annars så lär han ju aldrig sova i natt och nu har han ju sovit ganska länge. Men han sov ju inget innan vi åkte iväg till babysången.

Lite senare så ska jag och Magne ta med oss barnen och åka till affären. Henrik jobbar. Ska se om jag inte kan hitta ett regnställ till Vincent idag redan. Känns lite länge att vänta till den siste när jag får pengar.

Det är kallt idag, trots att det är över 15 grader ute. Men nu är ju hösten här. Letade fram de få höst och vinterkläder som vi har här till barnen, mina föräldrar kommer med mer kläder till dem. Lämnade väl kvar 2 eller 3 sopsäckar fulla med kläder till barnen som vi inte fick med oss för att de var för stora. Så det ska bli kul att se vad det är för kläder för det har jag ju glömt;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...