12 maj 2011

Ja, då var man i Norge nu då....

Igår tog vi med oss nästan hela flyttlasset och åkte till mina föräldrar i Skien. Nu sitter vi här och här finns ju internet, så nu blir det ju lättare att blogga. Inte så lätt när man sitter med en mobil. Fast det går ju att koppla in den i datorn och köra så, men det blir ju så mycket segare då.

Nu är det hockey som gäller. Norge-Finland. Hoppas på att Norge vinner, hade varit så kul.
På lördag blir det grillning på eftermiddagen och Melodifestivalen senare på kvällen. Så kul att grilla med mina föräldrar och deras grannar. William och Vincent mår bra när de är här och får uppmärksamhet från mormor och morfar. Här finns en liten flicka i huset som är bara ett par månader äldre än William, så han har ju en lekkompis här med:-) Vi ska vara här tills vi flyger norrut den 30 maj.
Det har inte gått upp för mig än att vi ska flytta, fast jag har packat och grejat för fullt hemma och sen så är vi här nu och jag och barnen ska ju inte tillbaka till Lysekil någon mer gång innan flytten. Henrik och min pappa ska ner en sväng i nästa vecka för att hämta det sista och städa ur lägenheten och få lämnat nycklarna....

William sitter i sin stol och gäspar och är jättetrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...