10 april 2011

Strålande väder!

Ja, idag är det strålande sol och fint väder. Precis som igår. Fast det är nog ändå varmare idag:-) Härligt. William och Vincent sover, sen så blir det nog en sväng ut i det fina vädret, försöka komma oss iväg till en lekplats så William får gungat lite.

Nästa vecka ska vi iväg och hämta mitt nya ID-kort. Spännande att se hur det ser ut. Men aldrig fel med ett giltigt leg som inte är utgått....

Igår eftermiddagen var det grillpremiär för oss. Vi gjorde det enkelt för oss, korv med bröd och lompe, med potatissallad och vanlig sallad till:-) Men det smakade underbart i alla fall. Aldrig fel med grillat:-)
Nu håller vi på att tvätta, sen ska jag hänga ut kläderna så de får torka ute. Torkar ju så mycket bättre ute och de blir ju så mycket bättre när de torkar ute. Får passa på när möjligheten finns:-)
Annars så blir det nog en lugn söndag. Blir fransyska till middag idag. Sen så blir det väl våfflor senare i kväll. Inte alls dumt.

Båda barnen sover så gott när vi är hos mina föräldrar, de sover då i sina resesängar som vi ska ha med oss när vi flyttar. William fick en ny resesäng, och jag trodde ju att det skulle bli lite svårt för honom att sova i ny säng i nytt rum. Men det har funkat hur fint som helst, så jag är ju inte orolig på hur det blir när vi flyttar. De är så underbara mina små prinsar och jag älskar dem så otroligt mycket att det inte går att beskriva. Sen så älskar jag min man med otroligt mycket.
Ja, hela min familj:-)

Det är helt vindstilla idag:-) Kan inte bli bättre vårväder.

1 kommentar:

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...