22 mars 2011

Trötter....

Ja, nu är man trött.....Har inte varit ute något större i dag. Tog bara en liten promenad ner till tappen och köpte en dricka. Tog då med mig William i blåsten. Han behövde ju komma sig ut en liten sväng. Annars så har jag tvättat upp resten av tvätten, så nu blir det ingen tvätt i morgon i alla fall:-)

I morgon ska vi hem till Jenny och Elliot en sväng så William får leka lite med Elliot....De är ju jämngamla. Elliot är nästan 1 månad äldre än William. Är det något man kommer sakna när vi flyttar så är det föräldragruppen.....Men jag känner ju några som har barn i Williams ålder och en kusin till mig har ju 2 pojkar i Williams ålder, eller ja, William är mellan hans söner:-) Ska bli så kul när han kan leka och växa upp med sina släktingar precis som jag har gjort:-)

Det är en stor skillnad mellan Norge och Sverige. I alla fall som jag har upplevt det. Det är ju det med att familjen inte verkar så viktig här, men i Norge är det väldigt viktigt.....Tänk bara vilket nätverk av familj man har till barnen.

Nu är det BigBrother på tv. Ska slötitta lite på det. Hoppas det inte blåser så mycket i morgon som det gjorde idag, inte roligt att ta med barnen ut då. Men de behöver ju komma ut i alla fall. Vincent har inte varit ute idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...