10 mars 2011

Sover sött!

William sover sött i sin säng efter att nästan somnat vid gröten. Vincent sitter just nu och sover hos mig. Han bet på en bitring tidigare:-) Lite tidigt tycker jag, han är ju bara 3,5 månader. Han griper tag i den när man håller den framför honom. Duktige lille prinsen, han börjar bli stor nu.
William klättrade upp i soffan tidigare idag:-) Fast det var inget vi såg. Plötsligt så satt han bara i soffan vid Vincent, han hade tagit nappen, men satt där så snällt. Så nu blir det att passa honom hela tiden.

Nu är det ju mindre än 3 månader kvar till vi flyttar:-) Längtar dit:-) Kommer sakna många här. Tur då att internet finns så man kan hålla kontakten. Ska bli gott att komma igång med jobb och annat så man kan ha möjligheten att spara pengar till barnen. Den möjligheten finns inte här eftersom jag inte har något direkt jobb att komma tillbaka till sen. Och om jag nu ändå skulle få något så kommer jag inte upp i stämpling ens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...