02 mars 2011

Min norska blogg borttagen!

Ja, nu har jag tyvärr tagit bort min norska blogg eftersom jag nästan aldrig skriver några inlägg där och sen så är det ju så jobbigt att behöva skriva samma saker på norska efter att ha skrivit det på svenska redan. Men men, hoppas att det är ok med er. Känner att jag inte riktigt hinner med att blogga både på norska och svenska när jag ändå så skriver det samma.
Och jag valde att ta bort min norska blogg eftersom det är fler svenskar som läser bloggen och som inte förstår norska.......
Det är mycket lättare för oss norrmän att förstå svenska:-)

Ja ja, så är det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...