13 mars 2011

Melodifestivalen!

Ja, igår tittade vi på melodifestivalen. Eller ja, vi började titta, men jag tyckte inte det var några bra bidrag annat än paus-underhållning. Så jag badade Vincent istället. Men jag hörde ju bidragen, och jag är tacksam över att jag inte tittat på deltävlingarna. För om detta var de bästa bidragen så kan man ju bara tänka sig till hur dåliga de andra biragen var.

Idag så var jag uppe för tuppen med William. Inte så roligt alls. Han var vaken vid 01:00, men lyckades få honom att somna i egen säng. Sen så vaknade han 05:50 och tyckte han sovit färdigt.....Sen så vaknade Vincent vid 06:30 så då gick jag in och hämtade upp honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...