03 mars 2011

Jaha, då verkar den vara här då....

Ja, William har nog magsjuka. Han har inte spytt något mer, men idag har han bajsat 7 gånger....Inte roligt med alla bajsblöjor. Men heller det än att han ska gå och spy överallt.
Känns som den kommit till mig med, dålig i magen och illamående. Inte roligt alls. Än så länge så har Vincent klarat sig och det är ju gott att mina föräldrar är här så jag slipper hålla på med Vincent för mycket så han kanske klarar sig från det.

William har nästan inte ätit något på hela dagen, 1 kvarts portion gröt i morse, sen så har han bara ätit yoghurt, men det är ju alltid något. Han har inte varit speciellt gnällig heller. Han har varit helt underbar och har ingen feber heller. Gott det.

Idag har jag sökt på jobb, först så ringde jag till ett ställe och hon sade att jag skulle gå in på kommunens hemsida och skicka en ansökan. Och om jag fick dålig respons där så skulle jag ringa henne när vi kommer dit så skulle vi bestämma träff och se om hon kunde ordna något då. Så det verkar väldigt positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...