05 augusti 2010

Inlägg nummer 200:-)

Ja, detta blir inlägg nummer 200.....måste nog gå tillbaka och se vad jag bloggade om i början:-) Kan ju bli rolig läsning:-)

I alla fall, igår var vi på föräldraträff med föräldragruppen. Synd bara att inte alla kunde komma, så det var bara jag, Henrik och William, Annika och Amanda, Veronika, Tommas och Theo. Kul för Henrik att Tommas var hemma. Men det var roligt att träffa dem igen, har inte varit med på länge så barnen har ju blivit så stora. Vi sade det att det är ju lite otroligt att tänka sig att i början så låg barnen på golvet utan att flytta på sig. Nu så kryper de flesta runt.
William har blivit riktigt duktig på både att stå och att hasa sig fram. Idag låg han på vardagsrumsgolvet och jag satte mig en bit i från honom och ropade på honom. Då kom han:-) Min stora kille. Han blir ju 9 månader idag också:-) Tänk vad fort tiden går.
Tycker inte det var länge sedan vi kom hem med honom från BB och nu är han redan 9 månader och har fått 4 tänder uppe också, så nu har han sammanlagt 6 tänder:-)

Bilen är på verkstan, lämnade in den där vid 07:15 i morse. De sade att den eventuellt kunde bli klar under dagen, så nu väntar vi bara på samtal att vi kan komma och hämta den.

William har precis somnat nu för sin eftermiddagsvila. Det känns ju gott att han somna i någorlunda tid så det inte blir för sent för då kanske han somnar lite tidigare i kväll.

Drar eventuellt till mina föräldrar i Skien i morgon. Ja, det beror ju på om bilen är klar eller inte. Annars får vi ta det på lördag. Men det hade ju varit bra att veta så man kan få bokat biljett med färjan.

1 kommentar:

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...