29 juli 2010

Regn idag

Ja, idag regnar det och det har det ju gjort hela dagen. Tråkigt. Inte alls sugen på att gå ut då heller. Jag klarar ju visserligen inte att gå så långt för mina foglossningar som jag blev sjukskriven för igår. Men man kunde ju tagit en liten sväng till dammen och hem igen, är ju inte så många meter dit.

William stod upp för första gången helt själv idag. Han höll visserligen i sig i lekhagen, men han stod där själv:-) Han är så duktig så.

Besöket vi hade igår var hur roligt som helst. Linnea frågade om hon fick kalla William för lillebror då hon inte har några egna syskon. Och självklart så får hon det:-) Är ju bara roligt.

Åsa och Richard fick ett par fribiljetter till färjan mellan Strömstad och Sandefjord så de kan åka tur/retur. De tyckte att vi skulle åka med. Får se på det, beror ju på hur ont jag har, men det hade ju varit riktigt roligt.

Nej, nu ska jag in och titta på tv en stund för nu klarar jag inte sitta här längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...