27 juli 2010

Foglossningar!!!

Ja, jag har såna fruktansvärda foglossningar, så idag blir det att åka till läkaren.
Missade min tid på MVC igår:-( Skäms på mig, jag brukar ju aldrig missa såna tider. Men men, jag hade ju fått för mig att det var den 29:e och inte den 26:e som jag hade tid.....
I går köpte vi lekhage till William:-) Den var lite större än vad vi trott så det blev lite trångt här hemma, men men, det får gå. Han har ju i alla fall plats att röra sig fritt i den.

Fick ett jättetrevligt telefonsamtal i går kväll. Åsa, Richard och Linnea som bott granne med oss här är i Trollhättan. De kommer hit en sväng i morgon:-) Ska bli så otroligt kul att träffa dem igen. De flyttade uppåt i landet till hennes hemstad. Linnea hade inte fyllt 3 år än, och nu är hon 5 år. Som tur är så finns det ju telefoner:-) Så vi har ju haft kontakt. Men saknaden har varit stor. Tror inte dagen idag kommer gå tillräckligt fort. Men vi får väl försöka hitta på något så att den går fort.

William ligger nu i sin lekhage. Han är inte riktigt nöjd nu, tror han börjar bli trött, var ju uppe tidigt idag. Sen så har han ju två tänder på väg.....Inte lätt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas fogarna känns mindre idag... inte kul att ha ont!
    Kul med besök av vänner.. hoppas ni har det trevligt!

    SvaraRadera
  2. Nja, vet inte riktigt om fogarna känns bättre, men de är inte värre i alla fall.

    Vi hade jättekul igår med besöket:-) Var så roligt att se dem igen. Deras lilla dotter som är 5 år frågade om hon fick kalla William för lillebror eftersom hon tyckte så mycket om honom och inte har några egna syskon:-)

    SvaraRadera

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...