05 juni 2010

Ja, det har ju hänt en hel del sen sist jag skrev. William har nu 1 tand och nr 2 på väg:-) Ända jag egentligen märker av det är att det blir några fler blöjbyten....Men men, det kan man ju stå ut med så länge han inte är skrikig och febrig. Ja, han är ju lite grinigare än vanligt, men annars lika glad som vanligt.
Min mamma tycker han har blivit lite mera mammig:-) Kul, men nu är det ju Henrik som ska gå hemma med honom och jag ska börja jobba. Jag börjar den 22 juni. Ska bli gott samtidigt som det kommer kännas lite konstigt att lämna honom hemma när man går till jobbet. Är ju så van att alltid ha med mig lillprinsen. Men man måste ju bara vänja sig till det någon gång. Och jag vet ju att han har det bra med pappa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...