01 november 2009

Novemberbarn.....

Ja, en sak är i alla fall säkert och det är att om senast 2 veckor så har man en liten..:-) Man ska ju inte gå över mer än 2 veckor. Och bebisen lär komma denna månaden, vare sig den får för sig själv att komma eller om jag blir igångsatt. Det återstår att se.

Hoppas jag slipper vänta för länge bara. Nu har vi ju väntat länge nog tycker jag. 5 års väntan är snart över:-) Det känns nästan för bra för att vara sant. Lite svårt att förstå det egentligen, men det gör man nog när ungen väl ligger där. Man har ju inget val:-)

Jag ser väl inte direkt fram till förlossningen, men är inte orolig heller. Men det är resultatet man är nyfiken på.
Vad är det för en liten som ligger där inne? Hur ser han/hon ut? Vem är han/hon lik?
Ja, det är en del frågor som ploppar upp i huvudet på en nu när det närmar sig.

2 kommentarer:

  1. Härligt att det snart blir baby dax!!
    Min store son var räknad till den 5/5 men kom inte förrän den 20/5
    gick på täta kontroller men så länge bejbisen mådde bra gjordes det inte något...
    LYCKA TILL
    Nyfiken på vem som gömmer sig där inne!!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. hoppas bäbisen vill titta ut snart... men idag kan man få gå över i 3 veckor innan igångsättning, förstår inte vitsen med det, bäbisen kan ju bli så stor då, men det går säkert bra...du har säkert din skrutt snart...kram

    SvaraRadera

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...