06 oktober 2009

Vände bebisen igår....

Ja, igår var vi på sjukhuset och vände bebisen som låg i tvärläge.
Det var mest bara obehagligt att känna någon trycka och vrida på magen. Ont gjorde det inte. Det gick fort, men det var nog tack vare att jag har så pass mycket fostervatten. Det är ju bra det.
Annars så händer inte mycket, jag tar det lugnt, får ju inte och orkar ju inte göra så mycket.

Idag har jag och Henrik varit förlovade i 9 år. Tänk om bebisen fick för sig att komma idag:-) Vilken present det hade varit:-) Men den kan ju vänta 1 vecka eller 2 till. Men det återstår att se när den får för sig att komma ut.
Det är mulet ute och jättetråkigt, men måste väl försöka att komma mig ut en sväng i alla fall, det regnar ju inte. Och det blåser inte så farligt heller.

2 kommentarer:

  1. Grattis till era 9år som förlovade!! dags att gifta sig?!?! ha ha
    Håller tummarna fär att bejbis ligger kvar nu!!
    HA det bra
    jag gör en länk från min blogg till din =)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott på er 9-åriga förlovningsdag!!!
    Nu borde ju den lille/lilla ha tittat ut, tänk om det blev i fredags på min födelsedag?!?!?!?
    Hoppas att allt går bra!!
    Massa kramar Linda, Jojje och Milou.

    SvaraRadera

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...